fbpx

Часті запитання

Про хмарні технології

  • Який гіпервизор використовується для хмари?

    Основним гіпервізором в UCloud є Hyper-V від Microsoft. Але ми не хочемо обмежувати своїх клієнтів, тому в кінці 2018 року запустили хмару на VMware. Ви зможете вибрати той гіпервізор, який більше відповідає вимогам Вашої інфраструктури.

  • Яка затримка передачі даних в хмару?

    Затримка передачі даних з Києва в хмару UCloud, розташовану в ЦОД Atman WAW-1 і WAW-2 становить всього 14 мс. Таких результатів ми досягли завдяки власним лініям передачі даних, що об'єднують всі інфраструктурні об'єкти компанії.

  • Чим хмара UCloud краще Microsoft Azure?

    Інфраструктура UCloud не поступається за своїми характеристиками хмар міжнародних операторів і має ряд переваг: технічна підтримка рідною мовою, оплата в гривні, укладення договору з українською компанією і відповідне бухгалтерське забезпечення договірних відносин. Ціни UCloud значно нижчі, ніж в MS Azure. Ми працюємо з українськими компаніями і розуміємо, що високі платежі за послуги не будуть сприяти розвитку національного бізнесу.

  • Як забезпечити безболісну міграцію в хмару UCloud від іншого провайдера?

    При укладанні договору про співпрацю команда технічних експертів UCloud складає план міграції і супроводжує процес від початку і до кінця. Якщо коротко, ми готуємо середовище для прийняття інфраструктури, описуємо всі сервіси та процеси, які повинен прийняти майданчик і в not business time спільно з вами проводимо міграцію.

  • Як переконати керівництво, що хмари краще, ніж "залізо"?

    Розглянемо фінансову складову. Перехід компанії на хмарну інфраструктуру сприяє зменшенню капітальних вкладень і збільшення операційних. Для будь-якого бізнесу, навіть великого, більш безболісно і зручно платити щомісячну абонентську плату за оренду хмарних ресурсів, ніж одним платежем купувати дорогі сервери. Ще один величезний плюс хмари - масштабованість. Ви легко зможете збільшити ресурси в сезон і так же легко згорнути зайві потужності після закінчення. При покупці фізичних серверів Ви зіткнетеся з проблемою простою обладнання, яке потягнуло не малий шматок бюджету. Якщо до цих плюсів додати резервування даних і технічну підтримку, то хмара стане ідеальним варіантом для розміщення інфраструктури.

Про безпеку

  • Ви захищаєте від DDoS-атак?

    Технічна команда UCloud моніторить інфраструктуру та блокує атаки, направлені на забивання полоси пропускання (атаки 2 і 3 рівня). Захиститись від атак на рівні додатків ми рекомендуємо за допомогою рішень партнерів - CloudFlare или Imperva.

Про сервіс

  • Чи можу я самостійно управляти бекапами?

    Завдяки послузі Veeam Backup, яку UCloud запустив в 2018 році, ви можете робити резервні копії, відновлювати дані і управляти ними самостійно.

  • Інфраструктура UCloud резервується автоматично?

    Вся інфраструктура UCloud має чіткий графік щоденного резервування. Копії всіх даних зберігаються в хмарі 7 днів. Більш того, кожен пул системи зберігання даних має дзеркало, яке необхідно для безперебійної роботи при виході з ладу основного дискового простору.

  • Якщо у Вас немає свого ЦОД значить Ви можете пропасти в будь-який момент.

    Компанія UCloud має договірні відносини з провідними ЦОД України і Європи. За 8 років співпраці з компаніями ми отримали десятки листів подяки від наших партнерів за бездоганне дотримання договірних зобов'язань і високий рівень ділової культури. UCloud дорожить своєю репутацією, яка вибудовувалася роками, тому безслідно зникнути не може.

  • Який забезпечується рівень SLA?

    Базовий SLA, що гарантує компанія UCloud дорівнює 99,85%, що еквівалентно простою до 13 годин на рік. Єдиний спосіб підняти цю цифру - реплікувати ІТ-інфраструктуру на незалежному майданчику. Таким чином рівень SLA виросте до 99.99%, що дорівнює недоступності платформи менше 1 години на рік (час переключення між майданчиками). Докладніше про SLA Ви можете почитати в нашому блозі: https://ucloud.ua/ru/mify-pro-oblaka-chast-2/

  • Чи можу я замовити віртуальну машину з 1 ядром та 1 ГБ оперативної пам’яті?

    UCloud пропонує тарифні плани з розповсюдженими спиввідношеннями ядер та пам’яті, згідно яких потрібно розраховувати вартість ресурсів. При використанні віртуальних машин, білінг буде автоматично підбирати найбільш вигідний тариф для кожної віртуальної машини.

  • Як я зможу отримати потрібний мені back-up даних?

    Потрібні Вам резервні копії розгортає технічна підтримка UCloud. Для отримання даних необхідно оформити заявку, вказавши період відновлення. Технічні спеціалісти розгорнуть резервну копію в тій же хмарі (поряд з робочою версією) без підключення до мережі.

  • Ви працюєте тільки з ВОЛЗ чи з іншими провайдерами теж?

    ВОЛЗ - компанія, що входить в одну групу з UCloud і може оперативно та якісно побудувати канал передачі даних рівня L2 від клієнта до хмари UCloud. Але, не дивлячись на партнерські відносини, ми працюємо з будь-яким провайдером і можемо провести коммутацію ліній в точках обміну трафіком або у крупних українських провайдерів.

  • Які обмеження по створенню ВМ в хмарі?

    Обмеження для хмари на Hyper-V
    https://docs.microsoft.com/ru-ru/windows-server/virtualization/hyper-v/plan/plan-hyper-v-scalability-in-windows-server
    Обмеження для хмари на Hyper-V Майданчик 2 в Варшаві:
    max vCPU - 72
    max vRAM - 720 GB
    Обмеження для хмари на Hyper-V Майданчик 1 в Варшаві:
    max vCPU - 40
    max vRAM - 350 GB
    Обмеження для хмари на Hyper-V Майданчик 1 в Києві:
    max vCPU - 40
    max vRAM - 350 GB
    Обмеження для хмари на Vmware
    https://configmax.vmware.com/guest?vmwareproduct=vSphere&release=vSphere%206.7&categories=1-0
    Обмеження для хмари на Vmware Майданчик 1 в Варшаві:
    max vCPU - 20
    max vRAM - 200 GB
    Для хмари на Vmware можливе використання лише SSD дисків.

Про підключення до хмари

  • Що таке віртуальні мережі?

    Віртуальною локальною мережею (Virtual Local Area Network, VLAN) називається група вузлів мережі, трафік якої, в тому числі Broadcast, на канальному рівні повністю ізольований від трафіку інших вузлів мережі.

  • Чим L2 краще, ніж L3?

    Організацією «каналу другого рівня, L2» прийнято називати надання провайдером виділеного кабелю (мідного або оптоволоконного) між офісами та хмарою. У той час, коли «канал третього рівня, L3» забезпечується логічною побудовою маршруту передачі даних

Оплата

  • Як нараховується абонентська плата за використані ресурси?

    Абонентська плата нараховується за ресурси, активовані за станом на 23:59 за минулий день.

Техпідтримка

Телефон: +38 (044) 594-77-07

Цілодобово 24/7

Ознайомтеся з нашою презентацією

Компанія UCloud є срібним партнером Microsoft, а також співпрацює з українськими (ВОЛЗ) і європейськими (Fiberax) компаніями для організації каналів передачі даних.