fbpx
+38 (044) 594-7-594
info@ucloud.ua
UKR
  • ENG
logo
  • Послуги
    • Хмара UCloud
      • Хмарний ЦОД
      • Приватна хмара
      • Гібридна хмара
      • Резервний ЦОД
      • Bare metal cloud
      • UCloud connect with Veeam
      • UCloud hosted VMs
      • Хмара на базі VMware
    • Послуги UCloud
      • IT-консалтинг
      • Міграція даних
      • DRaaS – Disaster Recovery
      • TurboLink
      • UCloud managed backup service
      • UCloud managed DRaaS
      • COLOCATION
      • Хмарне середовище для високонавантажених систем
    • Рішення Microsoft
      • Microsoft Azure
      • Azure Express Route
      • Microsoft 365
      • Microsoft 365 BACKUP від UCLOUD
    • Готові рішення
      • Резервне копіювання в хмарі
      • UCloud connect replication
      • Cisco захист в хмарі UCloud за програмою MSLA
      • Антивірус ESET
      • SysElegance Terminal Suite
  • Партнерам
  • Про компанію
    • Блог
    • Сертифікати
    • Канали зв’язку
    • Часті запитання
  • Контакти
Субота, 20 Липня, 2019

Міфи про хмари (частина 2)

    • Головна
    • Блог
    • Міфи про хмари (частина 2)

    #власна_думка

    Міфи про хмари (частина 2)

    Готуючись до другої частини руйнування міфів про хмарах, мені довелося прочитати чимало думок. Багато міфів було розвінчано досвідом, але є й ті, які з часом тільки міцніють.

    Міф: всі провайдери забезпечують рівень SLA (рівень надання послуг) не нижче 99.95%.

    Красномовний маркетинговий хід і не більше. SLA (service level agreement) – це набір параметрів, дій і реакцій, які забезпечують доступність хмарної платформи. Якщо провайдер/оператор заявляє 99.95%, це означає: платформа, де розміщується інфраструктура, може бути недоступна не більше 4-х годин на рік.

    Будь-яка платформа, як фізична, так і хмарна, не захищені від:

    • поломки фізичних серверів,
    • регламентованих технічних робіт – перезавантаження систем, обслуговування фізичної інфраструктури платформи та іншого,
      людського фактора,
    • форс-мажорів – вірусів, D-DoS атак і так далі.

    SLA для хмари, розміщеної на фізичному майданчику, дорівнює 99.85% (13 годин недоступності сервісу в рік). Єдиний спосіб підняти цю цифру – реплікувати ІТ-інфраструктуру на незалежний майданчик. Таким чином рівень SLA виростає до 99.99%, що дорівнює недоступності платформи менше 1 год на рік (час на перемикання між майданчиками).

    Коли хмарний провайдер обіцяє рівень доступності сервісу 99.95%, значить, що ІТ-інфраструктуру він реплікує на інший майданчик, але! Але один (або кожен) з цих майданчиків окремо не дає доступність 99.85%. Тобто провайдер закладає більше часу на планові або позапланові роботи і перемикання між майданчиками.

    Часто доступність сервісу на рівні 99.95% забезпечується додатковими умовами: роботою тільки з певними провайдерами інтернет, прихованими платежами за реплікацію в незалежні ЦОД і так далі.

    Підсумок: якщо хмарний провайдер заявляє рівень доступності сервісу 99.95%, придивіться! Десь в контракті Ви знайдете «зірочки» додаткових умов.

    Міф: якщо все винести в хмару, то не потрібно робити резервні копії.

    Брехня! І ось чому. Хмарна інфраструктура точно така ж, як і фізична. На віртуальних, як і на фізичних, серверах розміщується інформація, працюють системи і бізнес додатки. Єдина різниця між фізичними і віртуальними потужностями – останні більш грамотно і повно використовують виділені ресурси.

    Необхідно завжди (!!!) робити бекапи даних і зберігати їх окремо від основної інфраструктури. Історія з Petya.A довела ще раз необхідність бекапів. Користувачі, які мали резервні копії даних відновилися в рази швидше. А ті, чиї бекапи зберігалися за межами доменної мережі (на незалежному майданчику) – відновилися з мінімальними втратами або зовсім без втрат.

    Підсумок: бекап – це необхідний елемент будь-якої ІТ-інфраструктури нарівні з корпоративною поштою та уніфікацією систем.

    Міф: в хмарі все робиться саме.

    Як ми вже говорили, хмарна платформа за структурою нічим не відрізняється від фізичної. Багато процесів для хмари вже автоматизовані, що спрощує роботу з платформою, але далеко не все. Хмара не розуміє саме коли потрібно масштабироваться, але може просигналізувати, що не вистачає ресурсів. Хмара може витримати більше навантаження, але не безмежне. Так чи інакше, необхідно проводити планові роботи з інфраструктурою точно так, як і з фізичним розміщенням.

    Підсумок: ніяка машина не визначить краще вас, що для вашої інфраструктури буде оптимальним рішенням.

    Автор: UCloud Team

    Рубрика: Власна думка Юклауд

      Популярне

      • Що таке хмарні сервіси та їх важливості у бізнес-сфері

      • Хмарні сервіси для маркетплейсів

      • Хмара для банків

      Свіжі статті

      • Що таке хмарні сервіси та їх важливості у бізнес-сфері

      • Хмарні сервіси для маркетплейсів

      • Хмара для банків

      Підписка на новини

      *Заповніть всі поля
      • UCloud, 03186, м. Київ
      • вул. Авіаконструктора Антонова, 15а
      • Пн. - Пт. з 10:00 до 18:00

      Відділ продажу

      • Телефон: +38 (044) 594-7-594

      • E-mail: sales@ucloud.ua

      Техпідтримка

      • 24х7

      • Телефон: +38 (044) 594-77-07

      • E-mail: support@ucloud.ua

      Послуги
      • Хмара UCloud
      • Послуги UCloud
      • Рішення Microsoft
      • Готові рішення
      • Публічна хмара
      Про компанію
      • Блог
      • Сертифікати
      • Хмарні Сервіси
      Партнерам
      • Часті запитання
      • Політика конфіденційності
      • Тестовий період
      • Угода про використання cookies
      • Правила надання послуг

      ©2023 UСloud.ua |Всі права захищені

      • Послуги
        • Хмара UCloud
          • Хмарний ЦОД
          • Приватна хмара
          • Гібридна хмара
          • Резервний ЦОД
          • Bare metal cloud
          • UCloud connect with Veeam
          • UCloud hosted VMs
          • Хмара на базі VMware
        • Послуги UCloud
          • IT-консалтинг
          • Міграція даних
          • DRaaS – Disaster Recovery
          • TurboLink
          • UCloud managed backup service
          • UCloud managed DRaaS
          • COLOCATION
          • Хмарне середовище для високонавантажених систем
        • Рішення Microsoft
          • Microsoft Azure
          • Azure Express Route
          • Microsoft 365
          • Microsoft 365 BACKUP від UCLOUD
        • Готові рішення
          • Резервне копіювання в хмарі
          • UCloud connect replication
          • Cisco захист в хмарі UCloud за програмою MSLA
          • Антивірус ESET
          • SysElegance Terminal Suite
      • Партнерам
      • Про компанію
        • Блог
        • Сертифікати
        • Канали зв’язку
        • Часті запитання
      • Контакти
      ENG UKR

        Замовити
        «»

        *Заповніть всі поля

        Дякуємо!

        Ви успішно оформили замовлення послуги. Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом, для уточнення деталей замовлення.

        Подписка на новости

        * Заполните все поля