Понеділок, 16 Січня, 2023
Хмарні сервіси для маркетплейсів
Щороку кількість онлайн – продажів в Україні збільшується на 30% і більше. Особливими каталізаторами для цього процесу стали пандемія та повномасштабні військові дії. Клієнти у сфері e-commerce складають 31% від загального обсягу покупців, а це приблизно 7 млн людей. При цьому кожен п’ятий українець надає перевагу купівлі товарів в інтернеті. Така популярність інтернет- магазинів серед покупців цілком обгрунтована: зручно, швидко, легко, широкий вибір. Додаючи сюди бездоганний український сервіс, маємо велику перспективу розвитку онлайн-продажів і надалі.
З появою хмарних технологій створювати та організовувати онлайн – магазин стало ще простіше. У хмарній інфраструктурі сайт працює стабільно і швидко, а власник сервісу обмежується мінімальними вкладеннями в ІТ-обладнання.
Аби збільшити продуктивність роботи своїх сайтів, середні та великі онлайн-бізнеси переносять свою технічну інфраструктуру в хмару. Наприклад, ASOS використовує 30 хмарних дата-центрів, завдяки чому у 2020 році він опрацював понад 167 мільйонів запитів за 24 години. А ось бренд J.Crew у 2018 році за 5 годин «простою» сайту втратив понад $775 000.
Багато компаній досі користуються фізичною IT-інфраструктурою — все через давно не актуальні уявлення про ненадійність хмарних сервісів.
- Ось які недоліки має подібна схема роботи для онлайн-бізнесу:
- Які існують ризики, якщо я не користуюсь хмарою?потрібне серверне приміщення, яке б знаходилося під охороною, з кондиціонерами, UPS, дизельними генераторами та системами пожежогасіння для підтримки безперервної роботи;необхідні ремонт і обслуговування локальної IT-інфраструктури;
- бажана наявність ІТ-фахівців, які будуть стежити за роботою обладнання;
- існує ризик втрати інформації і обладнання під час пожежі, аварії або внаслідок вандалізму.
Подбати про якісну роботу сайту ніколи не пізно. Хмари – відмінне рішення для розміщення інтернет магазину на будь-якому етапі його роботи, оскільки це надійно, зручно, вигідно.
- Ваші дані розміщуються в надійних дата-центрах як в Україні, так і в Європі. Злочинний доступ до даних стає майже неможливим.
- Бекапування даних як запорука безперебійної, стабільної роботи майданчика і збереження даних. За допомогою бекапів можна легко відновити дані та продовжити роботу за лічені секунди.
- Заощадження на купівлі обладнання та його обслуговуванні. За все це відповідає хмарний провайдер.
- UCLOUD має кластери AMD+NVMe, що забезпечують безперебійну роботу та феноменальну швидкодію. Адже одним з головних фактором для успішної роботи e-commerce сайту є швидкість завантаження сторінок та швидкодія сайту в цілому.
- Ресурси під тимчасові проекти. Компанія може потребувати середовища для тестування, розробки або розгортання тимчасових проектів. Для цього набагато вигідніше тимчасово орендувати обчислювальні потужності, пам’ять, дисковий простір і операційну систему хмарного провайдера, ніж будувати технічне рішення самостійно.
- Захист. Зазвичай хмарні платформи передбачають вбудований захист, в тому числі й від кіберзагроз. У UCLOUD, наприклад, клієнт може додатково замовити вбудований захист від DDoS-атак, що особливо актуально для підприємств, які мають ecommerce-портали. Захист забезпечує їх безперервну роботу.
Як перевести свій бізнес в хмару?
Варіант 1: часткове перенесення бізнесу в хмару
Інтерфейс користувача (фронтенд) переносять в хмару, де буде відбуватися балансування навантаження. В основний час за роботу магазину відповідає один-два сервера, а за тиждень до настання піку (наприклад, в «Чорну п’ятницю» та на новорічні свята) можна підвищувати ресурси і робити тестування навантаження. Так компанія дивиться, чи варто ще додати ресурси або ж попередні розрахунки були вірними. При цьому, бекенд у вигляді бази даних, інвойсінга та бухгалтерії онлайн-магазина залишається в своїй стандартній інфраструктурі.
Варіант 2: повне перенесення бізнесу в хмару
Онлайн-магазин також може вибрати варіант повної відмови від наявності фізичної інфраструктури. Такий варіант зазвичай використовують компанії, які не бажають вести облік, піклуватися про обладнання і вкладати власні гроші в довгострокові проекти. Або ж ті, кому важлива гнучкість, і потрібно перевірити життєздатність проекту перед переходом до більш серйозної фази.
Автор: Tonya
Рубрика: Новини Юклауд