П’ятниця, 24 Липня, 2020
Кейс: «хмарна» інфраструктура для медіасервісу. Досвід MEGOGO
MEGOGO — найбільший у Східній Європі медіасервіс для перегляду відеоконтенту та прослуховування аудіо з щомісячною аудиторією понад 55 млн користувачів. Ресурс транслює десятки тисяч серіалів і фільмів, музичних концертів та іншого відеоконтенту. Платформа сумісна з усіма топовими операційними системами і девайсами, а служба підтримки 24/7 обробляє тисячі запитів від постійних і потенційних клієнтів. IT-інфраструктура такого бізнесу повинна бути швидкою і гнучкою — мати можливість без втрат і ефективно адаптуватися до стрибків попиту.
Перемикання на «хмарну» інфраструктуру
Платформа MEGOGO працює вже понад 8 років. За цей час команда встигла вирости з 15 співробітників до 500 осіб, які змогли розміститися на кількох поверхах бізнес-центру.
«Необхідність у «хмарному» ресурсі з’явилася під час зміни програмного забезпечення для нашого відділу обслуговування клієнтів», — згадує Ярослав Дубина, керівник відділу обслуговування клієнтів MEGOGO. Річ у тім, що support-служба компанії працює 24 години на добу щодня, обробляючи тисячі звернень. Організувати безперебійну роботу відділу, який повинен взаємодіяти з кінцевим споживачем перманентно, без «хмарної» інфраструктури дуже складно та досить дорого. Тому компанія вирішила почати пошук партнера для організації віртуальної інфраструктури.
ПЕРЕД ПРОВАЙДЕРОМ CLOUD-ПОСЛУГ КОМПАНІЯ ПОСТАВИЛА ТРИ ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ:
- стабільність роботи;
- безпека підключення;
- безперебійний доступ до даних.
Після ретельного аналізу ринку команда MEGOGO зупинилася на UCloud. «Вагомим критерієм відбору для нас стала наявність потужностей UCloud не тільки в Україні. Це дійсно важливо, коли компанія працює в кількох країнах, в нашому випадку — це 15 країн Східної Європи. Крім того, важливим фактором для компанії є постійна можливість збільшувати ці потужності», — зазначає Ярослав Дубина.
Дата-центри UCloud розташовані в трьох містах різних країн:
- Польща Варшава. Сервери розташовані в одному з найбільших центрів обробки даних Польщі ATMAN WAW-1 та ATMAN WAW-2. Перший має площу майже 10 000 квадратних метрів, а другий — майже 7 000.
- Німеччина, Франкфурт. Компанія співпрацює з німецьким дата-центром NEWTELCO — одним з найуспішніших гравців на німецькому ринку і найбільших ЦОД у Франкфурті.
- Україна, Київ. Роботу забезпечує провайдер BeMobile. Всі послуги надаються відповідно до стандарту TIA-942 та рівню безвідмовності TIER III. Це означає, що є можливість проводити технічні роботи без тимчасового зупинення діяльності систем, а відмовостійкість підвищується коштом наявності резервного каналу охолодження й електропостачання.
Процес перенесення систем у віртуальну інфраструктуру та результати
«Підключити cloud-інфраструктуру вдалося практично за кілька днів, — розповідає Ярослав Дубина. — Ми відразу ж приступили до роботи після обговорення умов співпраці і фіксації пулу завдань. Тут зіграла роль і гнучкості в підході, і лояльності, і професіоналізму команд».
Якраз віртуальна інфраструктура допомогла сервісу адаптуватися до стрибка попиту під час пандемії. У перший же тиждень офіційного карантину час, проведений на MEGOGO, збільшилася на 22%.
«Перед початком карантину технічний департамент медіасервісу MEGOGO збільшив потужності на додаткових 90%, щоб витримати значно сильні навантаження», — додає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку медіасервісу.
«Завдяки новому програмному забезпеченню, а разом із ним впровадженню «хмарного» рішення, ми змогли відслідкувати роботу співробітників відділу обслуговування клієнтів, відстежувати статистику. Нова система дозволила оцінювати якість вирішення питань та аналізувати діяльність нашого відділу», — додає Ярослав Дубина, керівник відділу обслуговування клієнтів MEGOGO.
Автор: Tonya
Рубрика: Новини Юклауд