fbpx
+38 (044) 594-7-594
info@ucloud.ua
UKR
  • ENG
logo
  • Послуги
    • Хмара UCloud
      • Хмарний ЦОД
      • Приватна хмара
      • Гібридна хмара
      • Резервний ЦОД
      • Bare metal cloud
      • UCloud connect with Veeam
      • UCloud hosted VMs
      • Хмара на базі VMware
    • Послуги UCloud
      • IT-консалтинг
      • Міграція даних
      • DRaaS – Disaster Recovery
      • TurboLink
      • UCloud managed backup service
      • UCloud managed DRaaS
      • COLOCATION
      • Хмарне середовище для високонавантажених систем
    • Рішення Microsoft
      • Microsoft Azure
      • Azure Express Route
      • Microsoft 365
      • Microsoft 365 BACKUP від UCLOUD
    • Готові рішення
      • Резервне копіювання в хмарі
      • UCloud connect replication
      • Cisco захист в хмарі UCloud за програмою MSLA
      • Антивірус ESET
      • SysElegance Terminal Suite
  • Партнерам
  • Про компанію
    • Блог
    • Сертифікати
    • Канали зв’язку
    • Часті запитання
  • Контакти
П'ятниця, 24 Липня, 2020

Кейс: «хмарна» інфраструктура для медіасервісу. Досвід MEGOGO

    • Головна
    • Блог
    • Кейс: «хмарна» інфраструктура для медіасервісу. Досвід MEGOGO

    MEGOGO — найбільший у Східній Європі медіасервіс для перегляду відеоконтенту та прослуховування аудіо з щомісячною аудиторією понад 55 млн користувачів. Ресурс транслює десятки тисяч серіалів і фільмів, музичних концертів та іншого відеоконтенту. Платформа сумісна з усіма топовими операційними системами і девайсами, а служба підтримки 24/7 обробляє тисячі запитів від постійних і потенційних клієнтів. IT-інфраструктура такого бізнесу повинна бути швидкою і гнучкою — мати можливість без втрат і ефективно адаптуватися до стрибків попиту.

     

    Перемикання на «хмарну» інфраструктуру

    Платформа MEGOGO працює вже понад 8 років. За цей час команда встигла вирости з 15 співробітників до 500 осіб, які змогли розміститися на кількох поверхах бізнес-центру.

    «Необхідність у «хмарному» ресурсі з’явилася під час зміни програмного забезпечення для нашого відділу обслуговування клієнтів», — згадує Ярослав Дубина, керівник відділу обслуговування клієнтів MEGOGO. Річ у тім, що support-служба компанії працює 24 години на добу щодня, обробляючи тисячі звернень. Організувати безперебійну роботу відділу, який повинен взаємодіяти з кінцевим споживачем перманентно, без «хмарної» інфраструктури дуже складно та досить дорого. Тому компанія вирішила почати пошук партнера для організації віртуальної інфраструктури.

     

    Перед провайдером cloud-послуг компанія поставила три головні завдання:

    • стабільність роботи;
    • безпека підключення;
    • безперебійний доступ до даних.

    Після ретельного аналізу ринку команда MEGOGO зупинилася на UCloud. «Вагомим критерієм відбору для нас стала наявність потужностей UCloud не тільки в Україні. Це дійсно важливо, коли компанія працює в кількох країнах, в нашому випадку — це 15 країн Східної Європи. Крім того, важливим фактором для компанії є постійна можливість збільшувати ці потужності», — зазначає Ярослав Дубина.

     

    Дата-центри UCloud розташовані в трьох містах різних країн:

    1. Польща Варшава. Сервери розташовані в одному з найбільших центрів обробки даних Польщі ATMAN WAW-1 та ATMAN WAW-2. Перший має площу майже 10 000 квадратних метрів, а другий — майже 7 000.
    2. Німеччина, Франкфурт. Компанія співпрацює з німецьким дата-центром NEWTELCO — одним з найуспішніших гравців на німецькому ринку і найбільших ЦОД у Франкфурті.
    3. Україна, Київ. Роботу забезпечує провайдер BeMobile. Всі послуги надаються відповідно до стандарту TIA-942 та рівню безвідмовності TIER III. Це означає, що є можливість проводити технічні роботи без тимчасового зупинення діяльності систем, а відмовостійкість підвищується коштом наявності резервного каналу охолодження й електропостачання.

    Процес перенесення систем у віртуальну інфраструктуру та результати

    «Підключити cloud-інфраструктуру вдалося практично за кілька днів, — розповідає Ярослав Дубина. — Ми відразу ж приступили до роботи після обговорення умов співпраці і фіксації пулу завдань. Тут зіграла роль і гнучкості в підході, і лояльності, і професіоналізму команд».

    Якраз віртуальна інфраструктура допомогла сервісу адаптуватися до стрибка попиту під час пандемії. У перший же тиждень офіційного карантину час, проведений на MEGOGO, збільшилася на 22%.

    «Перед початком карантину технічний департамент медіасервісу MEGOGO збільшив потужності на додаткових 90%, щоб витримати значно сильні навантаження», — додає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку медіасервісу.

    «Завдяки новому програмному забезпеченню, а разом із ним впровадженню «хмарного» рішення, ми змогли відслідкувати роботу співробітників відділу обслуговування клієнтів, відстежувати статистику. Нова система дозволила оцінювати якість вирішення питань та аналізувати діяльність нашого відділу», — додає Ярослав Дубина, керівник відділу обслуговування клієнтів MEGOGO.

    Автор: Max

    Рубрика: Кейси

      Додати коментар

      Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

      Ви вказали некоректні логін або пароль

      Підписка Відповіді до мого коментаряВсі коментарі
      Вибачте, для коментування необхідно увійти.

      Популярне

      • Що таке хмарні сервіси та їх важливості у бізнес-сфері

      • Хмарні сервіси для маркетплейсів

      • Хмара для банків

      Свіжі статті

      • Що таке хмарні сервіси та їх важливості у бізнес-сфері

      • Хмарні сервіси для маркетплейсів

      • Хмара для банків

      Підписка на новини

      *Заповніть всі поля
      • UCloud, 03186, м. Київ
      • вул. Авіаконструктора Антонова, 15а
      • Пн. - Пт. з 10:00 до 18:00

      Відділ продажу

      • Телефон: +38 (044) 594-7-594

      • E-mail: sales@ucloud.ua

      Техпідтримка

      • 24х7

      • Телефон: +38 (044) 594-77-07

      • E-mail: support@ucloud.ua

      Послуги
      • Хмара UCloud
      • Послуги UCloud
      • Рішення Microsoft
      • Готові рішення
      • Публічна хмара
      Про компанію
      • Блог
      • Сертифікати
      • Хмарні Сервіси
      Партнерам
      • Часті запитання
      • Політика конфіденційності
      • Тестовий період
      • Угода про використання cookies
      • Правила надання послуг

      ©2023 UСloud.ua |Всі права захищені

      • Послуги
        • Хмара UCloud
          • Хмарний ЦОД
          • Приватна хмара
          • Гібридна хмара
          • Резервний ЦОД
          • Bare metal cloud
          • UCloud connect with Veeam
          • UCloud hosted VMs
          • Хмара на базі VMware
        • Послуги UCloud
          • IT-консалтинг
          • Міграція даних
          • DRaaS – Disaster Recovery
          • TurboLink
          • UCloud managed backup service
          • UCloud managed DRaaS
          • COLOCATION
          • Хмарне середовище для високонавантажених систем
        • Рішення Microsoft
          • Microsoft Azure
          • Azure Express Route
          • Microsoft 365
          • Microsoft 365 BACKUP від UCLOUD
        • Готові рішення
          • Резервне копіювання в хмарі
          • UCloud connect replication
          • Cisco захист в хмарі UCloud за програмою MSLA
          • Антивірус ESET
          • SysElegance Terminal Suite
      • Партнерам
      • Про компанію
        • Блог
        • Сертифікати
        • Канали зв’язку
        • Часті запитання
      • Контакти
      ENG UKR

        Замовити
        «»

        *Заповніть всі поля

        Дякуємо!

        Ви успішно оформили замовлення послуги. Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом, для уточнення деталей замовлення.

        Подписка на новости

        * Заполните все поля