Часті запитання
- Головна
-
Часті запитання
Про хмарні технології
-
Який гіпервизор використовується для хмари?
Основним гіпервізором в UCloud є Hyper-V від Microsoft. Але ми не хочемо обмежувати своїх клієнтів, тому в кінці 2018 року запустили хмару на VMware. Ви зможете вибрати той гіпервізор, який більше відповідає вимогам Вашої інфраструктури.
-
Яка затримка передачі даних в хмару?
Затримка передачі даних з Києва в хмару UCloud, розташовану в ЦОД Atman WAW-1 і WAW-2 становить всього 14 мс. Таких результатів ми досягли завдяки власним лініям передачі даних, що об’єднують всі інфраструктурні об’єкти компанії.
-
Чим хмара UCloud краще Microsoft Azure?
Інфраструктура UCloud не поступається за своїми характеристиками хмар міжнародних операторів і має ряд переваг: технічна підтримка рідною мовою, оплата в гривні, укладення договору з українською компанією і відповідне бухгалтерське забезпечення договірних відносин. Ціни UCloud значно нижчі, ніж в MS Azure. Ми працюємо з українськими компаніями і розуміємо, що високі платежі за послуги не будуть сприяти розвитку національного бізнесу.
-
Як забезпечити безболісну міграцію в хмару UCloud від іншого провайдера?
При укладанні договору про співпрацю команда технічних експертів UCloud складає план міграції і супроводжує процес від початку і до кінця. Якщо коротко, ми готуємо середовище для прийняття інфраструктури, описуємо всі сервіси та процеси, які повинен прийняти майданчик і в not business time спільно з вами проводимо міграцію.
-
Як переконати керівництво, що хмари краще, ніж "залізо"?
Розглянемо фінансову складову. Перехід компанії на хмарну інфраструктуру сприяє зменшенню капітальних вкладень і збільшення операційних. Для будь-якого бізнесу, навіть великого, більш безболісно і зручно платити щомісячну абонентську плату за оренду хмарних ресурсів, ніж одним платежем купувати дорогі сервери. Ще один величезний плюс хмари – масштабованість. Ви легко зможете збільшити ресурси в сезон і так же легко згорнути зайві потужності після закінчення. При покупці фізичних серверів Ви зіткнетеся з проблемою простою обладнання, яке потягнуло не малий шматок бюджету. Якщо до цих плюсів додати резервування даних і технічну підтримку, то хмара стане ідеальним варіантом для розміщення інфраструктури.
Про безпеку
-
Ви захищаєте від DDoS-атак?
Технічна команда UCloud моніторить інфраструктуру та блокує атаки, направлені на забивання полоси пропускання (атаки 2 і 3 рівня). Також Ucloud пропонує сервіс захисту від DDoS-атак на базі Arbor Sightline™.
Про сервіс
-
Чи можу я самостійно управляти бекапами?
Завдяки послузі Veeam Backup, яку UCloud запустив в 2018 році, ви можете робити резервні копії, відновлювати дані і управляти ними самостійно.
-
Інфраструктура UCloud резервується автоматично?
Вся інфраструктура UCloud має чіткий графік щоденного резервування. Копії всіх даних зберігаються в хмарі 7 днів. Більш того, кожен пул системи зберігання даних має дзеркало, яке необхідно для безперебійної роботи при виході з ладу основного дискового простору.
-
Якщо у Вас немає свого ЦОД значить Ви можете пропасти в будь-який момент.
Компанія UCloud має договірні відносини з провідними ЦОД України і Європи. За 13 років співпраці з компаніями ми отримали десятки листів подяки від наших партнерів за бездоганне дотримання договірних зобов’язань і високий рівень ділової культури. UCloud дорожить своєю репутацією, яка вибудовувалася роками, тому безслідно зникнути не може.
-
Який забезпечується рівень SLA?
Базовий SLA, що гарантує компанія UCloud дорівнює 99,85%, що еквівалентно простою до 13 годин на рік. Єдиний спосіб підняти цю цифру – реплікувати ІТ-інфраструктуру на незалежному майданчику. Таким чином рівень SLA виросте до 99.99%, що дорівнює недоступності платформи менше 1 години на рік (час переключення між майданчиками). Докладніше про SLA Ви можете почитати в нашому блозі: https://uclmify-pro-oblaka-chast-2/oud.ua/ru/
-
Чи можу я замовити віртуальну машину з 1 ядром та 1 ГБ оперативної пам’яті?
UCloud пропонує тарифні плани з розповсюдженими співвідношеннями ядер та пам’яті, згідно яких потрібно розраховувати вартість ресурсів. При використанні віртуальних машин, білінг буде автоматично підбирати найбільш вигідний тариф для кожної віртуальної машини.
-
Як я зможу отримати потрібний мені back-up даних?
Потрібні Вам резервні копії розгортає технічна підтримка UCloud. Для отримання даних необхідно оформити заявку, вказавши період відновлення. Технічні спеціалісти розгорнуть резервну копію в тій же хмарі (поряд з робочою версією) без підключення до мережі.
-
Ви працюєте тільки з ВОЛЗ чи з іншими провайдерами теж?
ВОЛЗ – компанія, що входить в одну групу з UCloud і може оперативно та якісно побудувати канал передачі даних рівня L2 від клієнта до хмари UCloud. Але, не дивлячись на партнерські відносини, ми працюємо з будь-яким провайдером і можемо провести коммутацію ліній в точках обміну трафіком або у крупних українських провайдерів.
Про підключення до хмари
-
Що таке віртуальні мережі?
Віртуальною локальною мережею (Virtual Local Area Network, VLAN) називається група вузлів мережі, трафік якої, в тому числі Broadcast, на канальному рівні повністю ізольований від трафіку інших вузлів мережі.
-
Чим L2 краще, ніж L3?
Організацією «каналу другого рівня, L2» прийнято називати надання провайдером виділеного кабелю (мідного або оптоволоконного) між офісами та хмарою. У той час, коли «канал третього рівня, L3» забезпечується логічною побудовою маршруту передачі даних
Оплата
-
Як нараховується абонентська плата за використані ресурси?
Абонентська плата нараховується за ресурси, активовані за станом на 23:59 за минулий день.
Ознайомтеся з нашою презентацією
Компанія UCloud є срібним партнером Microsoft, а також співпрацює з українськими (ВОЛЗ) і європейськими (Fiberax) компаніями для організації каналів передачі даних.