fbpx
+38 (044) 594-7-594
info@ucloud.ua
UKR
  • ENG
logo
  • Послуги
    • Хмара UCloud
      • Хмарний ЦОД
      • Приватна хмара
      • Гібридна хмара
      • Резервний ЦОД
      • Bare metal cloud
      • UCloud connect with Veeam
      • UCloud hosted VMs
      • Хмара на базі VMware
    • Послуги UCloud
      • IT-консалтинг
      • Міграція даних
      • DRaaS – Disaster Recovery
      • TurboLink
      • UCloud managed backup service
      • UCloud managed DRaaS
      • COLOCATION
      • Хмарне середовище для високонавантажених систем
    • Рішення Microsoft
      • Microsoft Azure
      • Azure Express Route
      • Microsoft 365
      • Microsoft 365 BACKUP від UCLOUD
    • Готові рішення
      • Резервне копіювання в хмарі
      • UCloud connect replication
      • Cisco захист в хмарі UCloud за програмою MSLA
      • Антивірус ESET
      • SysElegance Terminal Suite
  • Партнерам
  • Про компанію
    • Блог
    • Сертифікати
    • Канали зв’язку
    • Часті запитання
  • Контакти
Вівторок, 23 Липня, 2019

«Можна привести коня до води, але неможливо заставити його напитися», – Борис Борисов про ІТ-бізнес та команду мрії.

    • Головна
    • Блог
    • «Можна привести коня до води, але неможливо заставити його напитися», – Борис Борисов про ІТ-бізнес та команду мрії.

    Борис Борисович Борисов – один з тих, хто формував ІТ-середовище в Україні та широко відома постать серед телеком спільноти країни. Віднедавна Борис Борисович долучився до команди UCloud у якості заступника директора. Трошки розпитали його про телеком та підходи в роботі з командою.

     

    Ви стояли у витоків ІТ в Україні. Цікаво дізнатись про ретроспективу ІТ в країні, історію розвитку галузі і майбутнє, яким його бачите Ви.

    ІТ – дуже широке поняття і до інформаційних технологій часто відносять те, що, за великим рахунком, до них має опосередковане відношення. Технології щільно увійшли в побут кожного українця і все більше вносять свої зміни в стиль і ритм життя. Змінюється підхід і концепція використання речей, які нам вже давно знайомі: машини з електродвигунами конкурують програмним забезпеченням, а не потужністю двигуна. Штучний інтелект обігрує професійних гравців в покер. Це все світові практики ІТ, які вриваються в життя кожного. Інформація стала більш доступною, а технології все ближче. Це здорові тенденції розвитку і мені цікаво за ними спостерігати. Життя і мислення людей змінюється, але передбачити що буде далі досить складно.

    Ви пропрацювали в телекомі багато років, в вашому послужному списку не одна українська компанія. Наскільки знання «кухні» зсередини допомагає в нових завданнях? Або, навпаки, заважає?

    Кожен досвід корисний, якщо його правильно застосувати. Компанії, в цілому, побудовані однаково. Але головна їх відмінність в управлінському підході: є авторитарний, а є – демократичний, одні керівники «сповідують» мікроменеджмент, а інші, розбираючи цілі завдання, відпрацювання деталей довіряють своїм профільним співробітникам. Робота в різних компаніях, з різним підходом дозволяє на ранніх етапах бачити проблеми і вузькі місця в управлінні проектами. Безперечно, допомагає.

    Які у Вас стосунки з Телеком Асоціацією України? Ви стояли біля витоків її становлення. Як справи йдуть зараз?

    Зараз я відсторонився від співпраці з Телеком Асоціацією, на це є ряд причин. Компанії, якими я керував, були членами 2-х асоціацій: перша існувала на початку 2000-х і прожила недовго, а друга існує досьогодні. Зараз в Телеком Асоціації змінилися політичні течії. Я протягомі декількох років був в Правлінні цієї Асоціації, а пізніше був директором української точки обміну трафіком, яка їй належить. У спробах щось змінити, покращити, модернізувати, я натрапив на нерозуміння з боку членів правління. Як наслідок, я покинув підприємство і відсторонився від співпраці з Телеком Асоціацією. Сьогодні Асоціація, а особливо точка обміну трафіком, втратила свій авторитет на ринку. Можливо, це моя суб’єктивна думка.

    Вам більше до душі працювати одному або в команді?

    Одна людина не може знати досконально всі аспекти побудови успішного проекту. Тому, однозначно, команда. Але тут ключовий момент в професіоналізмі. Приходячи на підприємство, я, перш за все, підбирав команду фахівців на керівні посади і вибудовував бізнес-процеси таким чином, щоб команда могла органічно розвивати компанію. Але, з іншого боку, є речі, які простіше зробити самому. Якісь документи або таблиці простіше зробити самому, ніж пояснити комусь всі нюанси, які треба врахувати.

    Чи готові ви вчити?

    Я не технічний фахівець, а адміністративний, і багато років провів на керівних посадах. Так, я управлінець, але без розуміння технологій, які використовує компанія, управляти нею неможливо. Знаючи як працюють сервіси та послуги, моїм головним завданням стає вибудовування чітких бізнес-процесів усередині компанії і побудова взаємозв’язків між підрозділами. Варто чітко усвідомлювати, що керівник сам бути не може. Серце будь-якої компанії – це команда, до експертної думки якої прислухається керівник. Правильно налагоджена робота компанії не замикається на одній людині і працює без збоїв в будь-який, навіть екстраординарної, ситуації.

    Зараз багато розмов про різних поколіннях і, відповідно, різні підходи до комунікації зі співробітниками. Наскільки Вам вдається взаємодіяти з новим поколінням?

    Можна привести коня до води, але не можна змусити його напитися. Не важливо яке покоління, головне – бажання розвиватися. Моє пряме завдання не вчити, а взаємодіяти з людьми і створювати всі умови для їх розвитку. Найкраще знання передаються не сухою теорією, а в повсякденній діяльності у вигляді задач та викликів. І люди, які націлені на результат, розвиток і вдосконалення навичок, будуть неминуче вчитися в ході роботи.

    Автор: UCloud

    Рубрика: Новини Юклауд

      Додати коментар

      Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

      Ви вказали некоректні логін або пароль

      Підписка Відповіді до мого коментаряВсі коментарі
      Вибачте, для коментування необхідно увійти.

      Популярне

      • Що таке хмарні сервіси та їх важливості у бізнес-сфері

      • Хмарні сервіси для маркетплейсів

      • Хмара для банків

      Свіжі статті

      • Що таке хмарні сервіси та їх важливості у бізнес-сфері

      • Хмарні сервіси для маркетплейсів

      • Хмара для банків

      Підписка на новини

      *Заповніть всі поля
      • UCloud, 03186, м. Київ
      • вул. Авіаконструктора Антонова, 15а
      • Пн. - Пт. з 10:00 до 18:00

      Відділ продажу

      • Телефон: +38 (044) 594-7-594

      • E-mail: sales@ucloud.ua

      Техпідтримка

      • 24х7

      • Телефон: +38 (044) 594-77-07

      • E-mail: support@ucloud.ua

      Послуги
      • Хмара UCloud
      • Послуги UCloud
      • Рішення Microsoft
      • Готові рішення
      • Публічна хмара
      Про компанію
      • Блог
      • Сертифікати
      • Хмарні Сервіси
      Партнерам
      • Часті запитання
      • Політика конфіденційності
      • Тестовий період
      • Угода про використання cookies
      • Правила надання послуг

      ©2023 UСloud.ua |Всі права захищені

      • Послуги
        • Хмара UCloud
          • Хмарний ЦОД
          • Приватна хмара
          • Гібридна хмара
          • Резервний ЦОД
          • Bare metal cloud
          • UCloud connect with Veeam
          • UCloud hosted VMs
          • Хмара на базі VMware
        • Послуги UCloud
          • IT-консалтинг
          • Міграція даних
          • DRaaS – Disaster Recovery
          • TurboLink
          • UCloud managed backup service
          • UCloud managed DRaaS
          • COLOCATION
          • Хмарне середовище для високонавантажених систем
        • Рішення Microsoft
          • Microsoft Azure
          • Azure Express Route
          • Microsoft 365
          • Microsoft 365 BACKUP від UCLOUD
        • Готові рішення
          • Резервне копіювання в хмарі
          • UCloud connect replication
          • Cisco захист в хмарі UCloud за програмою MSLA
          • Антивірус ESET
          • SysElegance Terminal Suite
      • Партнерам
      • Про компанію
        • Блог
        • Сертифікати
        • Канали зв’язку
        • Часті запитання
      • Контакти
      ENG UKR

        Замовити
        «»

        *Заповніть всі поля

        Дякуємо!

        Ви успішно оформили замовлення послуги. Наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом, для уточнення деталей замовлення.

        Подписка на новости

        * Заполните все поля