Мультфільми

#власна_думка

#Несподівано. Як хмарні технології почали змінювати світ

Хмарні технології у спорті, музиці, мультиплікації, медецині та не тільки
DreamWorks
Усі ми обожнюємо затишними вечорами, разом зі своїми сім'ями, дивитися улюблені мультфільми. Вони дарують нам бурю емоцій. Ми сміємося над дотепними жартами, милуємося чудовими краєвидами, співчуваємо героям картини, та радіємо їх успіхам
DreamWorks ідуть у хмари
Логотип DreamWorks animation SKG
Але чи замислювалися ви, наскільки складний та трудоємкий процес створення анімаційних фільмів, які об'єми даних опрацьовують та які обчислювальні потужності для цього необхідні? Кількість зберігаємих файлів досягає мільярдів, а задіяні підрозділи, художники та аніматори розташовані ледь не у кожному куточку світу. Тож DreamWorks звертається до хмарних технологій, які обєднують команду, зберігають усю інформацію та забезпечують необхідними потужностями для роботи.
"Насолоджуючись анімаційними фільмами, ми повертаємося у дитинство, проте створення навіть однієї кінокартини - складне завдання, що потребує значних обчислювальних потужностей. Лише уявіть: кожна деталь агітаційного фільму (сльоза, пилинка або щось інше) окремого опрацювання. Так кожна складова анімації зберігається у вигляді окремого файлу, а зібраний фільм являє собою цілу колекцію таких файлів. Щорічно DreamWorks випускає мінімум два фільми, тому щоденно ведуться роботи над декількома проектами. А виробнича потужність, ефективність та автоматизація є для нас важливими критеріями"

Джеф Вайк, керівник технологічного департаменту по створенню фільмів та виробництва мультиплікації в DreamWorks.
Візуалізація фільмів за допомогою гібридної хмари
Головний постер до фільму "Кунг-фу панда 3"
Варто сказати, що для візуалізації своїх картин DreamWorks використовує гібридну хмарну інфраструктуру. Вона дозволяє аніматорам та продюсерам з різних куточків світу працювати разом у реальному часі та оброблювати велику кількість інформації у відносно короткі терміни. Наприклад для створення анімаційного фільму "Кунг-фу панда 3" знадобилося більш ніж 118 тисяч сгенерованих кадрів, 600 мільйонів файлів та 475 терабайтів даних.

Створення фільмів за допомогою комп'ютерної графіки - це не лише творчість, але і бізнес. Доводиться працювати у світі жорсткої конкуренції, де за наявності багатьох видів сімейних розваг іде боротьба за кожен долар споживача та необхідний економний підхід до використання творчого та розуміння потенціалу співробітників та інвестицій у технології.
Хмари та аналітика
Використання хмарних сервісів дозволяє компанії не замислювалися над придбанням великої кількості "заліза", необхідного для створення фільмів, його монтуванням, налаштуванням та утриманням. Це призводить до суттєвого зниження затрат, ледь не у 30%, та дає можливість направити ці кошти на покращення якості кінцевого продукту.

Окрім оголошених задач, хмара вирішу питання пов'язані з аналітикою даних, а використовуєма аналітична платформа допомагає візуалізувати велику кількість інформації, скорочуючи при цьому час обробки запитів. В компанії зазначають, що під час виробничого процесу команда спеціалістів формує різноманітні сценарії для одночасного перегляду. Можливість оцінки затрачуваного на обробку кадрів часу у реальний момент надала позитивний досвід при створенні фільму "Кунг-фу панда 3".

"Одна з найбільш цікавих задач нашої індустрії на сьогодні - зробити так, аби всі автори сюжетів змогли втілити у фільмах свої ідеї при максимально низьких затратах."

Кейт Свенборг, старший віце-президент по технологічним комунікаціям та стратегічним альянсам DreamWorks.
2018-03-05T11:54:23+00:00